Lørdagsmorgen

Ro i sjela!

Avslappende morgnen med lang frokost og bare roe ned noen minutter, akkurat det jeg trengte i dag!

En tallerken fylt med litt av hvert er favoritten, og nå er jeg allerede på runde nummer to! 😀

Jeg elsker å ha mye å gjøre og ti baller i luften om gang og slik er det akkurat nå! Allikevel passer jeg på å få i meg god og næringsrik mat, noe som er veldig viktig for å holde kroppen i gang og energien oppe.

Her har jeg en tallerken fylt med grønn salat, grønnkål, appelsin, eple, bringebær granateple, reddiker, skinke, smoothie og rundstykker.

Oppskriften på disse lettvinte rundstykkene finner du her.

Nå må jeg løpe av gårde! Ønsker dere en god lørdag! 😀

-MariaMarisol


Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol

 

#frokost #mat #oppskrift #sunt
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg