Frokost med Alpro

FOTO: Hans Olav Hevrøy

Frokost med Alpro og den nye ambassadøren deres Vibeke Klemetsen.

 Alpro er Europas ledende produsent av plantebaserte produkter, og er markedsleder innenfor kategorien Melkefritt i Norge. De har produkter som plantebasert drikke, yoghurt, desserter og fløte, basert på kokos, mandel, soya, ris og havre.

Selv bruker jeg jo en del plantebaserte alternativer da jeg har melkeprotein allergi, og er godt kjent med Alpro sine produkter fra før av.

Favorittene mine er Alpro usøtet mandeldrikk, kokosdrikk og couisine coconut som er et av Alpro sine alternativer til matfløte. Alle disse tre er uten tilsatt sukker og passer perfekt inn i mitt kosthold. 🙂

Mandeldrikk og kokosdrikk bruker jeg gjerne i smoothie, grøt, bakst, desserter og generelt der man ellers ville brukt vanlig melk.

Couisine coconut som er en matfløte bruker jeg mest i middagsretter og noe i bakst.

I tillegg til flere gode frokostoppskrifter som vi fikk smake på, fikk vi med hjem Alpro sin nyhet: ALPRO GO ON – et proteinrikt plantebasert alternativ til kvarg.

Perfekt på farten da de kommer i porsjonsbeger med fruktpure på toppen. Den kommer i to smaker solbær og pasjonsfrukt.

Absolutt verdt å prøve!


 

-MariaMarisol


 

Følg meg gjerne på instagram her, facebook her og snapchat “mariamarisol

 

#alpro #melkefri #frokost #mat #oppskrift #kosthold #helse
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg