Godt nytt år!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

2016 er snart forbi!

 -om noen timer trer vi inn i et nytt år med nye muligheter!

Dette året ser jeg tilbake på som et enda bedre år bloggmessig enn det forrige. – Med M A N G E nye oppskrifter, fine lesere som gjør blogging til en lek, og  ikke  minst   min aller   første   bloggpris! 😀   

Tusen takk til alle som har fulgt meg til nå! Jeg ønsker dere alle et godt nytt år, og jeg gleder meg til 2017 med dere!


 

Noen av årets mest populære oppskrifter
SAMSUNG CSC
Sprø Søtpotetchips

SAMSUNG CSC
Fudgebar med smak av snickers

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hjemmelaget eplechips

SAMSUNG CSC

Lavkarbo Oreokake uten melk

SAMSUNG CSC
Double Chocolate Brownie

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 ingredienser kransekakecookies

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lavkarbo brunepinner

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Marias Hvite sjokoladetrøfler

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lavkarbo Ferrero Rocher

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Avokadosuppe

SAMSUNG CSC

Kjempepannekake

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 ingredienser lavkarbo smoothiebowl

SAMSUNG CSC

Ny måte å lage lavkarbobrød på

SAMSUNG CSC

Lavkarbo kanelboller

SAMSUNG CSC

Raw jordbæriskake 

SAMSUNG CSC

Trio of Ice Cream

SAMSUNG CSC

Karamellsaus på 123

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sjokoladepudding

SAMSUNG CSC
Sunt hjemmelaget sjokoladepålegg

SAMSUNG CSC

Bruschetta med tomatsalsa


GODT NYTT ÅR!

#oppskrift #mat #helse #kosthold #ernæring #lavkarbo #nyttår #nyttårsaften #sunnmat #sunt #glutenfri
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg