Hjelp meg å finne et barn som trenger en ekstra oppmerksomhet


 

I dag så jeg et utrolig fint innlegg på facebook.

Det var en mor som skrev at hun hadde laget pakkekalender til advent til sine barn. Ikke nok med det, HUN    LAGDE   EN   EKSTRA  som hun ville gi bort til noen som ikke selv hadde mulighet til å lage kalender! 

Jeg ble helt rørt når jeg så det, og tenkte med en gang at dette ville jeg også være med på å gjøre!

Jeg skrev også på innlegget der det var mange likes og kommentarer og spurte om det var flere som ville være med på dette. Dessverre fikk jeg ikke noe svar! 🙁

MEN, uansett dette er litt i siste liten, men VET DU om noen som dette hadde betydd litt ekstra for, som ikke har mulighet til dette selv? Jeg vil gi bort en adventskalender til en som fortjener det litt ekstra! Send meg en mail til [email protected] og skriv hvem, alder og hvorfor.

Bor vedkommende i Drammen også, kan de rekke å få den før 1. desember!

Jeg trekker en vinner i morgen!

Vinner er trukket 😀

DEL GJERNE!


-MariaMarisol

#adventskalender #gisbort
2 kommentarer
    1. Så omtenksomt av deg:) i Trondheim har vi flere Facebook grupper for kjøp/salg /gies bort, kanskje du kan bruke en slik gruppe for der du bor? Og dele det som et “gies bort” innlegg? Da når du iallefall ut til mange barnefamilier som ikke har råd til å kjøpe ting nytt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg