Smoothiebowl med hjemmelaget granola

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inneholder affiliatelenker

Går det an å bli lei av smoothie?

– tror ikke det, hvertfall ikke for meg, hehe;).

I dag har jeg toppet smoothien min med hjemmelaget søtpotetgranola. NAM! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Smoothiebowl

 

2 porsjoner

3 dl Skogsbær, frosne

3 dl Melk – jeg brukte mandelmelk

1 neve nøtter – usaltet mandler eller f.eks valnøtter

1 Banan eller en neve Spinat

2 ts Lecihtin

2 ts Rice Bran

1 dæsj Kanel

 

FREMGANGSMÅTE

Bland alt sammen i en blender til kremet konsistens.

 

TIPS!

– Jeg syntes smoothien var passe søt som den var, men du kan tilsette en form for søtning om du ønsker. F.eks stevia, honning eller kokosblomstsukker.

Oppskriften på søtpotetgranola kan du finne her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
-MariaMarisol
 

#smoothie #smoothiebowl #granola #sunt #mat #oppskrift #hjemmelaget #melkefri #glutenfri #sukkerfri
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg