“Lompe”pizza

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei og hopp!

Tenkte jeg skulle friste dere med en superdeilig lomepizza laget fra bunn. Oppskriften er lavkarbo uten soya, gluten, melk og korn.

Jeg har brukt disse hjemmelagde tortillalefsene og toppet de med masse godt.

Jeg tilsatte pizzakrydder i deigen slik at den fikk masse masse smak.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når lefsene var ferdig stekt toppet jeg med:

Tomatpure

Tomater 

Kalkunskine

 Purreløk

Ruccola

Champingnon

Knust hummus chips – (eventuelt ost)

Oregano

 

Stekte videre i ovnen på 225 grader til fyllet var stekt.

TIPS!

Tåler du ikke melk, slik som meg, er knust chips en perfekt erstatning. Her har jeg som nevnt ovenfor brukt chips av hummus som er et mye sunnere alternativ enn vanlig chips. Du kan fint også bruke proteinchips eller annen chips som er “sunnere”, men sjekk alltid ingredienslisten så du ser hva du får i deg!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

-MariaMarisol

#pizza #lompepizza #lavkarbo #glutenfri #melkefri #mat #oppskrift #sunt
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg