Jeg deler ut

SAMSUNG CSC

I samarbeid med Atkins-Norge 2 goddiebags med hele 30 Atkins-barer! 

Dette kaller jeg en bra start på hverdagen! ♥

Jeg trekker en heldig vinner som får en bag til seg og en venn 🙂

Legg igjen en kommentar og fortell meg hvem du vil dele premien med. Husk å legge igjen mailadressen!

 

Lik gjerne bilde på instagram @bymariamarisol og tagg vennene dine for større vinnersjanser.

SAMSUNG CSC

Her kan du se hele utvalget av Atkins-barer

 

– MariaMarisol

#giveaway #konkurranse #atkins #ambassadør #lavkarbo #sukkerfri
110 kommentarer
    1. Åh!! For en herlig premiepakke! Atkins Chocolate Decadence bar er faktisk den eneste proteinbaren jeg kan spise uten å få noen IBS-reaksjoner! Perfekt på farten når man ikke tåler noe som helst av de lette mellommåltidene som anbefales, samt perfekt som helgekos 🙂 Så det går med en del penger på denne baren hos meg… 😛 Hadde vært superdigg å vinne, og da hadde jeg delt med mamma som også er en fan av disse barene 🙂 Ha en fin dag! 🙂

    2. Åh det så deilig ut! Elsker Atkins sjokoladene, de er et så godt alternativ for sjokolade:) Jeg hadde delt de med min beste venninne som snart skal flytte til Australia. Hun har vært gjennom mye, og fortjener alt det beste, så å kunne gi henne dette før hun drar, ville gjort henne veldig glad.
      Du er en stor inspirasjonskilde:)

    3. Atkins er den absolutt beste baren jeg har smakt. Jeg og min samboer prøver oss på en sunnere livssti, så disse barene hadde ikke vært feil å bytte ut helge sjokoladen med! Vi krysser fingre og tær 🙂

    4. Ååå, dette hadde vært så herlig for å få en kickstart på hverdagen! Med lange skoledager kan det være vanskelig å få tid og planlegge mat, da er det så greit å ha en Atkins-bar eller to i vesken 🙂
      Hadde jeg vunnet ville jeg delt med mamma fordi vi begge elsker Atkins, men det kan ofte bli litt dyrt å kjøpe til begge to, så jeg blir som oftest prioritert.. 🙂 Så hadde vært fint å kunne gitt noe tilbake! 🙂

    5. For ein rå giveaway og premie, no blei eg jammen glad! 😀 Atkins er kosemat av beste sort i mine auge, og i tillegg gjer det litt betre for kroppen enn mange alternativ. Det hjelper veldig for oss som er litt “sukker-sårbare”. Prisen er det einaste minuset, det kostar dessverre litt å “kose seg sunt”. Eg kryssar derfor fingrane for å vinne og på den måten få sikra forbruket for ei god stund framover 😉 Skulle eg vere så veldig heldig å vinne vil eg dele premien med mamma’n min, som er sånn ca like glad i Atkins som eg 🙂

    6. For en fantastisk premie 😍 Hadde jeg vunnet ville jeg delt den med min spreke venninne Miriam ❤

    7. Jeg vil veldig gjerne vinne og hadde delt den med min venninne Line. Vi har akkurat flyttet inn sammen, og atkins har blitt en liten tradisjon som kveldskos etter trening <3

    8. Ja takk,elsker deg atkins barene!!Særlig fudge caramel.Ville delt med min fantastiske snille spreke mamma❤

    9. Å så moro! Hvis jeg vinner vil jeg dele med mammaen min. Jeg er helt avhengig av atkins og spiser det hver dag, noe som mamma ikke er spesielt begeistret for da hun må betale det for meg… Hun elsler atkins selv, men tar seg ikke råd til å kjøpe til oss begge. Sååå, det hadde vært så morsomt om jeg hadde vunnet og kunne gitt henne en haug med atkins!
      E-post: [email protected] 😍

    10. Åh, for en premie å vinne! Favoritten er kokos og caramel Fudge! 😍⭐️ Om jeg var så heldig ville jeg delt dette med min fine støttende kjæreste, som støtter meg hver dag gjennom reisen min fra overvektig til bikini fitness debutant!

    11. Elsker atkins, særlig fudge caramel og cookies and cream! Og vil gjerne dele med snilleste og sprekeste kjæresten min❤️

    12. Hei:) Helt vanvittig bra gave! Er aktiv fotballspiller, og dette ville vært en fin boost for meg! Farter en del og jobber mye i tillegg! Ville gjerne delt med min venninne som er alenemor til 2! Kun disse barene hun spiser, og ville blitt kjempeglad!
      Bor i kalde nord 😎 Ha en fin dag videre:)

    13. Åh, så herlig! Atkins er storfavoritt her i huset, og det gjelder flere av smakene! Ville delt premien med min kjære mormor, som er like glad i atkins som meg😋 Nam nam! Super konkurranse🌸
      Ha en fortsatt finfin dag!❤️
      mail: [email protected]

    14. Så digg! Mammaen min elsker disse! Vil dele med henne ❤. Litt kjekt å ha som snacks når man er gravid og søtsugen også 😋

    15. Jeg vil gjerne dele dette med min nye!!! Samboer. Han spiller hockey og jobber og vi er begge mye på farta, så det er ofte vi må ty til barer. Atkins er alltid en favoritt da det har fantastisk næringsinnhold og ikke minst: smaker himmelsk😍😘👌

    16. Jeg ønsker gjerne å vinne siden jeg er atkins super fan nr 1 😀 har det alltid med meg hvor enn jeg skal og jeg elsker det! Vil dele det med venninna mi som også er superfan, Birgitte Fagstad 🙂

    17. Jeg vil dele barene med min Pappa som er på farten hele tiden, men er dårlig til å ta med seg niste. Han tyr derfor ofte til raske løsninger, og hva er vel da bedre enn å ha en bar med seg i sekken? 🙂

    18. For en herlig premie, jeg blir gjerne med i konkurransen. Grunnen for at jeg fortjener å vinne, er at jeg jobber bein hardt med å komme meg opp i vekt. Slike barer er det enste jeg får til å spise som ekstra mat, så det går en del av disse. Å det er dyrt, men siden jeg har slitt med anoreksia i tre år. Så må man bare spise det man klarer, det hadde betyd utrolig mye for meg og min helse å vinne dette. For da kansje jeg har muligheten å smake noen nye smaker. Jeg ville delt den andre premien med min søster, som har valgt å bo sammen med meg. Noe jeg vet ikke er lett etter som jeg er så syk, hun prøver å gå litt ned i vekt. Så dette hadde passer kjempe bra for henne <3 krysser alt jeg har av fingre!

    19. Åh, for en herlig konkurranse!! Jeg elsker virkelig sånne barer og næringsinnholdet i de! Hadde vært utrolig kjekt å vinne en sånn goodiebag! Jeg har aldri vunnet noe, og en sånn en hadde vært midt i blinken! Også har jeg en bestevenninne som ikke har det så greit, som også er veldig glad i sånne barer som jeg virkelig hadde unnet dette! <3 Hun betyr virkelig så utrolig mye for meg, og hadde fortjent dette mer enn noen andre!
      email: [email protected] 🙂

    20. Hei! Awesome premie. Jeg liker de barene veldig godt og det hadde vært en super overraskelse å vinne en slik goodiebag til meg og min samboer. Hun elsker også disse barene og jeg vet at hun ville blitt kjempeglad for en goodiebag 😀 jeg krysser fingrene!

    21. Ååh, så utrolig kjekk konkurranse! Er fast tilhenger av disse barene fra før, så å vinne en pakke hadde vært fantastisk! Om jeg vinner vil jeg veldig gjerne dele med min aller beste venninne som akkurat har begynt med en sunnere livsstil og trening. Vil at det skal være litt motivasjon på veien.. For de er jo latterlige gode 🙂 Krysser både fingre og tær for litt vinnerlykke <3
      [email protected]

    22. Åh så moro! Perfekt etter trening eller på farten😃 Jeg hadde delt med ei god venninne😊✨

    23. Så gøy konkurranse! Elsker å ha slike barer tilgjengelig som mellommåltid i travle hverdager med studier og jobb 🙂
      Jeg ville delt premien med en sprek og flink venninne som alltid inspirer meg, både på trenings-, mat- og studiefronten 🙂

    24. Hadde blitt SÅ glad om jeg fikk sjansen til å dele dette med løpe-venninnen min Stine❤️ Vi elsker Atkins-barer!!!😍

    25. Perfekt før/under/etter trening for påfyll av energi🙋
      Vil dele premien med Ingeborg Nordaune 💖👌

    26. Hadde blitt så glad hvis jeg hadde vunnet denne premien! 🙋🏼
      Jeg er vel en av atkins sine største fan, og hadde satt veldig pris på en premie som denne!
      Jeg vil gjerne dele den med min mamma Linda ❤️
      [email protected]

    27. Jeg vil veldig gjerne dele denne premien med min fantastiske mamma, som egentlig fortjener et lass med Atkinsbarer, hehe! Hun er selv ikke så glad i styrketrening og løping som jeg er, men hun har begynt og gå masse turer for å holde seg i form – og det syntes jeg er noe som burde belønnes. Hun er selv kjempeglad i Atkins sine produkter da hun liker å spise lavkarbo, så jeg tror en bag full av Atkinsbarer ville vært perfekt for henne, og en god motivasjon til å fortsette med de daglige turene 🙂 Er selvfølgelig stoor fan av barene selv, og vet det ville gjort enormt mye for min egen motivasjon fremover også 😄 Krysser fingrene!!

    28. Jeg ELSKER atkinsbarene og de gjør forskjellen på kostholdet mitt. Uten de hadde jeg ikke klart å holde meg unna den vanlige sjokoladen! Jeg vil gjerne dele premien med min beste venninne Anita Fuglår som åpnet lavkarbo-verden for meg, og også introduserte meg for atkinsbarene! Sammen skal vi bli friske, spreke og sunne ❤

    29. Ja, takk <3 det går fort noen kroner på disse barene, da dem er så ekstremt gode. Spesielt atkins caramel fudge. Vil veldig gjerne vinne, og dele med min søster! 😀

    30. Åååå yes please 😍😍😍 De vil jeg dele med kusina mi Elena Shatri ❤️🎉😋 we loveeee atkins!

    31. Det ville vært utrolig gøy. Stor fan av atkins barene ☺️👍 Ville delt premien med min bestevenn og søster Sanela 😊

    32. Jeg vil gjerne vinne sammen med venninnen min Malin. Vi begge er i militæret, så det hadde vært deilig med litt å unne seg med, spesielt på lange dager.

    33. Ååå.. Jeg har hatt veldig god hjelp av atkinsbarene da jeg hadde en periode der jeg fikk i meg forlite næring iforhold til treningsmengde. Nå har det blitt til en vane at jeg spiser minst en bar hver dag før eller etter trening for å komme opp i vekt. De er ganske dyre, men kjempe gode og et bedre alternativ enn vanlig melkesjokolade. Jeg går også på toppidrettskole, så fint å ha i gymbagen. Yndlingen er karamell eller brownie.
      Jeg ville gjere dele med Tone (mamma), som er både trener og motivasjon for meg. Ha en god dag videre! 😀 Mail- [email protected]

    34. Mange av dei er så gode, skulle nesten ikkje trudd dei var sunne. Om eg vinn vil eg dele det med mamma. Både fordi ho elskar kokosbaren, og fordi eg synes ho fortjener det. Fulltidsjobb som sjef i barnehage +leiarstudie, og to barn er ikkje så lett, men likevel klarer ho å få det til 🙂
      Epost:[email protected]

    35. Jeg vil gjerne vinne med min bestevenn som også er min lillesøster.😄 Vi er begge glade i å gå ute i skogen og da er det så digg å ha en atkinsbar i sekken! 🌲🐾 Spesielt nå når jeg går gravid og det er blitt litt tyngre å røre seg og søtsuget melder sin adkomst oftere enn før! 😅 👶🏼

    36. Jeg vil gjerne dele dette med min venninne Kim Staff:) vi er begge super avhengig av Atkins sine barer❤️

    37. For en gøy giveaway, man kan ikke annet enn å prøve lykken her! Jeg er et skikkelig sjokolade “monster”, og her har atkins barene hjulpet meg veldig, til å velge det sunnere alternative. Jeg synes selv de smaker så mye bedre enn all annen sjokolade, spesielt fudge karamell!
      Jeg ville gjerne delt dette med min mamma, som prøver å finne veien til et sunnere og mer aktivt liv 😀

    38. For en super give away!!
      Jeg ville delt den med min herlige og spreke bestevenninna mi, Solveig!!!

    39. Åå så deilig! Jeg ville delt den med kjæresten min, da vi begge er begynt et sunnere liv etter litt for mange kjærestekiloer..

    40. Åh, dette hadde gjort studiestarten mye lettere! Jeg og min venninne Ingvild elsker disse barene, herlig belønning i hverdagen 😀

    41. Oi!!! Jeg har bare prøvd 3 av smakene, og jeg elsket de!! Jeg vil gjerne smake resten, og dele det med min sporty mamma

    42. Verdens beste barer! 😍 krysser fingrene og ønsker å dele disse med min fantastiske kjæreste 😊

    43. Ville ha delt dem med min kollega som jeg deler kontor med 😊. Godt og praktisk i en travel lærerhverdag.

    44. Så flott premie, hadde vært perfekt nå som jeg snart skal slankeopereres. Ville delt med min venninne Ida, som også har tatt denne operasjonen, og nå skal inn å fjerne hud. Hun ville sikkert blitt glad for en slik oppmuntring etter harde uker på knekkebrød. 🙊😀

    45. Ettersom jeg har PCOS og må leve på lavkarbo, er atkinsbarene en stor del av livet mitt. Takket være dem kan jeg fortsatt kose meg med god samvittighet!! Dessverre er ikke lommeboken stappfull om dagen da jeg er student, så kos blir ofte nedprioritert. En goodiebag hadde derfor vært perfekt for meg og hybelboeren min/venninnen min i en hektisk studiehverdag! 😀

    46. Jeg ville gjerne delt det med min venninne Silja som nettopp har reist til militæret! Hun elsker atkins barer av alle slag, og jeg synes det ville vært en fin overraskelse for henne å få i posten oppe i Finnmark 🙂

    47. Jeg vil gjerne dele goodie-bagen med min fantastiske mamma, som er så sterk og holder motet oppe når de fleste ikke ville ha sett lyset i enden av tunellen. Hun er virkelig en person jeg ser utrolig opp til, og fortjener virkelig en premie for styrken hun viser gang på gang! 🙂
      Ha en super kveld videre!

    48. Jeg vil gjerne dele barene med søsteren min fordi vi begge skal prøve å gå ned noen kilo og vi har en alt for stor svakhet for sjokolade hahah! <3

    49. Hadde jeg vunnet ville jeg delt premien med min gode og nydelige venninne Lisa! Vi studerer begge fysioterapi, og elsker atkins barene 🙂 Bruker de til så utrolig mye forskjellig, og elsker å eksperimentere med barene i ulik bakst.
      Krysser fingrene, ha en fin kveld 😀

    50. Hvis jeg hadde vunnet, hadde jeg delt premien med den spreke søsteren min! Vi har en felles kjærlighet for proteinbarer, og Atkinsbarene er helt klart en stor favoritt. Det er nesten for godt til å være sant at noe som smaker så deilig, kan være SUNT!
      Hadde det ikke vært for den litt stive prisen, ville jeg antakelig hatt skapet fult av dem, hehe. I tillegg har vi begge en tendens til å forvandles til noen gretne hekser når blodsukkeret blir for lavt, og da er en slik bar smart å ha i veska.
      Krysser fingra! 🙂

    51. Hei! 😀
      Jeg er med både her og på instagram!
      Atkins er jo heaven! Jeg vil gjerne dele premien med min gode dansevenninne Rose. Er perfekte til konkurransedagen eller treninger da man trenger noe lett og godt for å få max energi! 😀 Spiser alltid et atkins-bar da:D

    52. Hvis jeg blir den heldige vinner vil jeg dele med min gode treningsvenninne og noen med samboeren min som prøver å gå ned i vekt med går på sjokoladesmell etter smell <3 Elsker disse barene og hiver inn på en god del ila en uke 🙂

    53. Åh, så fantastisk give-away! Om jeg vinner vil jeg veldig gjerne dele med Astri, som jeg trener mye sammen og som liker å prøve ut spennende nye og sunne oppskrifter sammen meg 🙂 Vi er begge nye i jobb i år, så føler en sånn goodie-bag hadde kommet helt som bestilt for oss begge – viktig med litt skikkelig kos når alt er nytt på jobb! Krysser fingrer og tær 🙂

    54. Eg vil dele med mi gode venninne Kristine som eg ser så alt for sjelden. Eg bur i Bergen, ho i Bodø. Ho inspirerer meg og støtter meg i min nye livsstil – med vektnedgang på nærare 30 kg., og hekta på trening og sunn mat. Topp med gode støttespelara – sjølv om me er langt frå kvarandre. I september skal me treffast ‘på halvveien’ og gå saman på Shape-Up convention i Oslo. Det gler me oss til ☺️

    55. Jeg ville delt den med min mann som støtter meg i kampen mot kiloene og min nye livsstil med endring av kosthold og trening.

    56. Vil gjerne dele med My one and only Ida Haukelidsæter! Haha, atkins barer er vårt svar på godteri på lørdagskvelden og da hadde en goodibag passet perfekt! Så det hadde vært digg å vinne 😄😄

    57. Sykt bra premie! Jrg har gått på
      Lavkarbo siden sommeren 2011 og har oppnådd målet med å gå ned 70kg!! Atkins har hjulpet meg mye når jeg har vært fysen på noe godt og søtt som ikke er proppet med unødvenige mye sukker osv.
      For 3 år siden ble jeg sammen med gutten i mitt liv, han har støttet meg gjennom alt dette med vekt og selvfølelse, er det en jeg skal dele disse med er det han! Aleksander er min beste støttespiller, og i helgene koser vi oss med en atkins eller 2.

    58. Jeg ville delt med min mor som prøver å kutte ut sukker, og som synes disse er veldig gode i motsetning til andre sjokoladebarer uten sukker som har en bismak. 🙂

    59. Jeg ville delt med kjæresten min som virkelig elsker atkins barene! Disse er også perfekte å varme i microen, så får du en mini kake 😀 <3

    60. Hei hei☺
      For en flott premie pakke!!
      Denne krysser jeg fingrene på altså. Ville delt denne pakka med min venn Anette. Super blogg du har! Ha en fin dag.

    61. Vil bare si at jeg følger med på bloggen og instagrammen din. Veldig mange fine oppskrifter!
      Jeg vil gjerne dele med min bestevenninne. Vi går ikke i samme toppidrettsklasse lengre, og det hadde vært fint å kunne ha gitt henne en gave av atcinsbarene. Det er også hun som introduserte barene til meg, og kan vel si at vi to er ganske avhengig!
      Ha en fin helg ~<3

    62. Vil dele det med mine spreke bestevenn som elsker fjellturer! Tenker at for henner som er opptatt av kosthold og trening må det vere fantastisk å ha med seg en bar eller to på fjelltur eller trening 🙂 supert fof meg også som skal begynde å gå/trille masse turer med min lille prinsesse som kom i juli i år 🙂

    63. jeg har ikke tatt meg råd til å kjøpe disse ….. så her krysses alt som krysses kan
      mvh
      Kjerstin

    64. Ville ha delt den eventuelt gitt alle til datra mi på 20,som har gått fra å være sofapotet til å kutte både sofa og potet☺😉

    65. Så spennende konkurranse!
      Jeg elsker den nye caramel fudge baren, og hadde vært så gøy å vinne denne premien! :-))
      Jeg tar meg alltid en bar som mellommåltid de dagene jeg har det veldig travelt med skole, jobb og trening. Og da faller det som regel på atkins caramel ( nam, nam) 😀
      Jeg har veldig lyst å dele denne premien med min snilleste mamma <3

    66. Jeg har lyst til å dele disse med min aller beste venninne og treningsbuddy som motiverer meg til å trene nesten hver dag! 🙂 Vi pusher hverandre alltid litt ekstra og kjenner hverandre inn og ut, derfor syntes jeg hun fortjener dette 🙂
      [email protected]

    67. Jeg har lyst til å dele disse med min aller beste venninne og treningsbuddy som motiverer meg til å trene nesten hver dag! 🙂 Vi pusher hverandre alltid litt ekstra og kjenner hverandre inn og ut, derfor syntes jeg hun fortjener dette 🙂
      [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg