Tilbud du ikke vil gå glipp av

SAMSUNG CSC

inneholder affiliatelenker 

KOM I GANG ETTER FERIEN!

Den perfekte måten å gi seg selv et spark bak med å bytte ut hvitt mel, sukker, pasta, godteri og annen usunn mat etter ferien. Nemlig sunne alternative produkter på

T I L B U D ! 😀

 Selv handler jeg en del på nettet for å gjøre matbudsjettet mindre. Tidligere denne uken kom jeg hjem fra en måneds ferie og oppdaget at kjøkkenskapet var ganske tomt så det var på tide å fylle det opp! Jeg ble litt lang i maska når jeg så at kontoen også var nesten tom… Flere som kjenner seg igjen?

Da var det på tide å “nerde” nettet (som jeg kaller det), rett og slett sitte å lete på nettsider etter hvor jeg kunne få tak i forskjellige produkter til en rimeligere penge. Noen ganger trenger jeg også å få produktene litt raskt og da handler jeg fra norske nettbutikker.

Her er flere av produktene jeg bruker fast og som jeg har funnet på tilbud N Å 🙂

SAMSUNG CSC

 

Fra Gymgrossisten:

 

Sukrinmelis -Et 0-kalorier, lavkarbo og diabetes alternativ til melis. Brukes til matlaging, bakst, dessert, grøt, sjokolade, glasur osv, der du vanligvis ville brukt melis.

Sukrin – Et 0-kalorier, lavkarbo og diabetes alternativ til vanlig sukker. Brukes til matlaging, bakst, dessert, grøt, sjokolade osv, der du vanligvis ville brukt sukker.

Sukrin + -Et 0-kalorier, lavkarbo og diabetes alternativ til sukker. Det samme som sukrin bare tilsatt stevia som gir en søtere smak og man kan bruke en mindre mengde av denne i matlaging, bakst, dessert, grøt, sjokolade osv…

Sukrin Gold – Et lavkarbo og diabetes alternativ til brunt sukker med kun 1/2 kalori pr.5 g. Brukes til matlaging, bakst, dessert, grøt, sjokolade osv, der du vanligvis ville brukt brunt sukker.

Kakaonibs – Kakaobiter fra kakao, et naturlig produkt uten tilsetningsstoffer eller andre ingredienser.

Fiberhusk – Fortykningsmiddel til grøt, bakst, sauser og annen matlaging. Et lavkarbo alternativ uten gluten, melk, sukker, gjær og soya.

Kakaosmør – Rent kakaosmør til baking og hjemmelaget sjokolade.

Protein Cooking mix whey vanilje – Proteinpulver til baking med vaniljesmak. OBS! inneholder melk.

Hasselnøttmel – Rent nøttemel av hasselnøtter uten gluten, melk, sukker, gjær, soya eller andre tilsetningsstoffer.

Protein Cooking mix PEA vanilje  Proteinpulver av erter til bakst, uten gluten, melk, sukker og soya.

Brødmix – Lavkarbo brødmix uten gluten, melk, soya, sukker og gjær. 1 HEL KILO!

 

Pluss et par ting som gir meg litt ny treningsmotivasjon 😉

 

Helix Graffiti Tights –  Lang treningstights i graffitimønster, veldig behagelig!

Star Nutrition Hoodie –  Jeg elsker hettegensere og denne grå hettegenser perfekt i forbindelse med trening eller bare ha på hjemme i sofaen.

SAMSUNG CSC

Fra SOMA :

Erteprotein – Rent proteinpulver av erter, uten andre ingredienser eller tilsetningsstoffer. Glutenfri, melkefri, sukkerfri, uten soya og gjær.

SAMSUNG CSC

Slenger med et par-tre ting jeg klikket hjem til kjøkkenet 😉

Fra Langerhaus :

 

Flasker TO GO – Mini flasker med sugerør

Brett MOON – Serveringsbrett

Fat BLANK  Fat til servering eller pynt


(Dette bilde er lånt av langerhaus.no)
 

 


– MariaMarisol

#tilbud #mat #lavkarbo #helse #kosthold #ernæring #sunt #sunnmat #soma #funksjonellmat #sukrin #fiberhusk #proteinpulver #rabatt #glutenfri #melkefri #sukkerfri 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg