RAW & CRISPY

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Som den “ernæringsfreaken” jeg er, elsker jeg å teste nyheter av sunne matvarer/produkter som kommer på markedet. For meg er det ikke bare smaken som teller, altså det skal smake godt (!), men jeg leser også ingredienslisten nøye. 

Ofte kan man bli lurt av ordet “sunt” som dessverre er et alt for vidt begrep. Produkter kan likevel ha et skjult innhold av både fett, sukker og salt. Les derfor alltid ingredienslisten!

SAMSUNG CSC
 

Du skal tro jeg fikk et smil om munnen da en pose av denne lå i postkassen min. Tusen takk Supernature! Enda større ble smilet da jeg åpnet posen og fikk smake de deilige flakene av tørkede grønnsaker. En herlig kombinasjon av smaker! Jeg snudde posen og leste ingredienslisten, som viste seg at kun består av rene grønnsaker! 😀

Jeg var på vei til Oslo samme dag, og posen ble road snack`n min 😀 Jeg stakk innom en helsekostbutikk i Oslo og fikk tak i 2 poser til som jeg skal kose meg med. 

Helt sikkert er det at veggiesnack kommer til å bli en fast inventar hos meg! Kan tenke meg den smaker super som topping på suppe, salat eller knust over avokado på brødskiva. 

SAMSUNG CSCVEGGIESNACK

Supernature har lansert en helt ny snack! 100% naturlig og økologisk ” RAW & CRISPY Veggiesnack”, som kun består av grønnsaker som er tørket i en patentert tørkeprosess som gjør grønnsakene ekstra sprø samtidig som næringsstoffene er blitt bevart!

Veggisnack inneholder flak av tomat, løk, paprika, gresskar og rødbetter, ingen ting annet! 1 pose gir kun 70 kalorier, samtidig som det tilsvarer 250 g ferske grønnsaker. Rett og slett helt supert!

IKKE NOK MED DET! Supernature har også kommet med RAW & CRISPY Fruitsnack som kun består av ren frukt tørket på samme måte som veggiesnack. Jeg har ikke smakt den enda, men så snart den er å få tak i nærheten av meg, skal den også testes! Jeg gleder meg allerede da jeg har fått høre at den er supergod og helt uten tilsatt sukker, som tørket frukt ofte ikke er.

Har dere smakt RAW & CRISPY? 

SAMSUNG CSC
 

– Maria Marisol

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg