Rescue kit

Håper alle mine fine lesere hadde en fantastisk feiring av nasjonaldagen vår!

Her var det liv fra morgen til kveld. Champagnefrokost, tog i byen, lunsj med rekefest og grilling på ettermiddag/kveld. En dag fylt med venner og familie. 

SAMSUNG CSC

En lang dag som denne krever mye energi. Jeg startet faktisk morgen klokken 05.15. Gosh, alt for tidlig, haha! Sånn går det når man ikke rekker alt som står på planen kvelden før. Jaja, uansett dagen gikk veldig bra! Heldigvis fikk jeg pakket med meg et lite “rescue kit” i vesken, som jeg tenkte at jeg skulle tipse dere om…
SAMSUNG CSC

“Rescue kitet” mitt bestod av: Sweet Choco Supersnack, Atkins Day Break Chocolate Chip Crisp og Ombar 72% sjokolade.

På slike dager som i går bruker man som sagt mye energi og er som regel på farten fra tidlig til sent. Da trenger man også å fylle på med litt ny energi som holder kroppen i balanse… Det blir mye tom energi i form av is og kaker osv. og da vil jeg heller gi meg selv noe kroppen blir glad for, samtidig som det er noe som smaker godt og som man kan kose seg skikkelig med. 🙂

SAMSUNG CSC
 

Det er absolutt ikke bare på 17.mai det er lurt å ha med litt ekstra energi i vesken. På lange dager på farten har jeg som regel med meg et sunt alternativ til når jeg trenger litt ekstra energi.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg