Cashew Butter Smoothie

SAMSUNG CSC

Jeg elsker å lage nye smoothie, og ofte bruker jeg de ingrediensene jeg finner i kjøleskapet. Frokosten i går ble en veldig god og mettende variant før en lang gåtur. Jeg er veldig glad i cashewnøttsmør og nå fikk jeg endelig prøvd det ut i en smoothie variant. 😀 

SAMSUNG CSC
 

Cashew Butter Smoothie

1 Banan – bruk gjerne fryst banan, men trengs ikke

1,5 dl Mandelmelk – gjerne iskald

1 stor ss Cashewnøttsmør

1 dl Havregryn

1 stor daddel

1 dryss Vaniljepulver

FREMGANGSMÅTE

1. Bland alt sammen i en blender til kremet konsistens

2. Topp gjerne med gojibær, bipollen, frø og nøtter. 

 

SAMSUNG CSC

TIPS!

– Vil du ha en mer proteinrik variant kan du tilsette nøytralt proteinpulver eventuelt med vaniljesmak, og litt mer melk.

#smoothie#cashewnøtter#sunt#mat#helse#kosthold#ernæring#sukkerfri
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg