Avokado-sjokoladesmoothie

SAMSUNG CSC
 

Hei og hopp! ♥

Snakk om nydelig vær i dag! 😀 Jeg startet dagen tidlig som jeg alltid gjør og allerede fått gjort en haug av det som stod på planen for dagen. Hvor deilig!Jeg elsker rett og slett dager man får mye ut av!

 

SAMSUNG CSC

Tenkte jeg skulle friste dere med en super sjokoladesmoothie med masse gode, næringsrike ingredienser. Det smaker dessert, men like mettende og sunt som et godt måltid.

SAMSUNG CSC
Avokado-sjokoladesmoothie

 

1 Porsjon

1/2 Avokado

1 neve Babyspinat

3 dl Kokosvann/melk 

1 ts Lechitin

4-5 ss Rå kakaopulver

10 dråper Stevia vanilje

2 ss Av enten fibersirup, yaconsirup, honning eller annen flytende søtning.

 

FREMGANGSMÅTE

1. Bland alle ingrediensene sammen i en blender til kremet konsistens.

2. Topp med dine favoritter av nøtter, tørket frukt, hakket sjokolade og andre godsaker. Her har jeg brukt valnøtter, inkabær, mørk sukkerfri sjokolade og granateple.

SAMSUNG CSC

Nyt dagen dere! Det skal jeg!♥ 

– Maria Marisol

#sjokoladesmoothie#avokadosmoothie#smoothie#oppskrift#lavkarbo#bananafree#sukkerfri#mlekfri#glutenfri
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg