Nyheter verdt å få med seg

SAMSUNG CSC

… Her snakker vi supersnacks på høyt nivå! 😀 

Jeg elsker når det kommer sunne nyheter på markedet, dette er det ikke for mye av!  Produktene er sponset, men jeg har testet disse og dette er 100 % min ærlige mening! 😀


 

SAMSUNG CSC

Soma har kommet med økologisk og sprø kokoschips i to varianter, Chilli Cocosa Chips og Sweet Cocosa Chips. Helt fri for gluten og melk.

Disse var virkelig gode begge to, men chilli ble favoritten fra første smak. At ingen har kommet på denne kombinasjon før skjønner jeg ikke for dette var virkelig en perfect combo! 😀  Denne erstatter lett lørdagschipsen, og kan anbefales på det sterkeste. 

Er du glad i spice er dette chipsen for deg!

SAMSUNG CSC
 

SAMSUNG CSC

Supernature har lansert 3 SUPERSNACK som er naturlig, økologisk og glutenfri. Sweet & Salty, Fresh & Fruity og Sweet & Choco. 

Her er noe for en hver smak! Det er rett og slett umulig å velge kun en favoritt, alle er rågode! Supert å ha med i tursekken eller veksen på farten, da har man et sunt og godt lite mellommåltid tilgjengling. Passer også godt som topping på yoghurt, grøt og smoothie.

SAMSUNG CSC

I dag har jeg kost meg med Sweet & Salty. ofte syntes jeg søtt og salt sammen lett blir kvalmende, det blir fort for søtt eller for salt. Denne hadde en god balanse og de rene smakene kommer godt frem. Pluss pluss!

Blandingen består av gojibær med rå rå sjokolade med morbær, salte cashewnøtter, kokoschips og rosiner.  Den rå sjokoladen er laget med kokosblomstsukker og er 100% naturlig og vegansk. 


 

Alle produktene kan kjøpes på helsekost eller soma.no.

God søndag fra meg!

 

#snacks#supersnack#mat#kosthold#helse#ernæring#tips#sunt#sunnmat
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg