3 sjokoladetips til valentine

SAMSUNG CSC

Himmelsk sjokoladekake

Kake bakt på kikerter. Den er så utrolig god! 😀 Tror du meg ikke? Prøv selv da vel, jeg trodde heller ikke at kikerter kunne brukes i bakst før jeg prøvde selv.♥

 


 

Sunn sjokolademousse

Denne oppskriften er ikke bare sunn og god, men også utrolig næringsrik. En av mine absolutt favorittoppskrifter. ♥

 

Hjemmelaget Ferrero Rocher

 Ingen ting passer vel bedre på valentine enn disse go`bitene! ♥ Farlig gode, godt at de er sunne også 😉


 

Alle oppskriftene er blant annet uten melk, gluten og sukker og generelt høyglykemiske karbohydrater.  Her har jeg brukt rene og næringsrike ingredienser, men det betyr ikke at det har gått på bekostning av smaken! ♥

Jeg håper du vil gjøre litt ekstra stas på dine kjære i morgen! 

God kveld fra meg! ♥

 

 

 

 

#morsdag#valentine#sunt#sjokolade#kake#sjokolademousse#ferrerorocher#utenmelk#sukkerfri#glutenfri#mat#helse#kosthold#ernæring
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg