Chiapudding med blåbær

SAMSUNG CSC

Hei og god lørdag!  ♥
 

Sene frokoster hører helgen til 😉 Jeg laget min i går kveld før jeg la meg, overnight chiapudding som stod å ventet på meg i dag. Denne gangen laget jeg med blåbær og vanilje, veldig, veldig godt! 

 

SAMSUNG CSC
 

Chiapudding med blåbær

3 dl Melk, jeg brukte kokosmelk light

3 ss Chiafrø

1 dl Frosne blåbær

Stevia vanilje / annen valgfri søtning

 

FREMGANGSMÅTE

1. Bland sammen melk, chiafrø, og stevia i et glass. 

2. Tilsett 1 dl Blåbær og rør et par ganger rundt,

3. Sett i kjøleskapet over natten, hvertfall i noen timer.

 

SAMSUNG CSC
 

TOPPING

Oppkuttet frukt

Hakka nøtter

Gojibær

Kokoschips

Blåbær


 

Ønsker dere en fin dag! ♥- Her står det litt for mye på planen så nå er det bare å henge i ! 😀

#chiapudding#frkost#lavkarbo#sukkerfri#mat#helse#kosthold
4 kommentarer
    1. Prøvde denne oppskriften nå i dag – første gang noensinne med Chiafrø. Blir spennende å smake senere i kveld! 😉

    2. Bettina Ruhe: håper den faller i smak. 🙂 topp gjerne med frukt og bær og litt søtning f.eks i form av stevia, sukrin eller annet alternativ til hvitt sukker:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg