Grønn smoothie

SAMSUNG CSC
 

Boost mot influensa, med vanlig ingredienser fra kjøkkenet.  

For tiden syntes jeg alle rundt meg er syke, forkjølelse, hoste, feber og kvalme er det som går igjen. Utrolig nok er jeg den som er mest frisk, skal sies at jeg kjenner meg litt tett i nesa, men ellers fin 🙂

Jeg er jo opptatt av å spise ren mat med gode næringstoffer og det er jeg sikker på at hjelper meg til å holde meg frisk.

 

SAMSUNG CSC
 

I dag gikk denne smoothien ned på høykant, en skikkelig “kosesmoothie” med ingredienser som hjelper både mot sår hals , kvalme og influensa.

 

GREEN POWER

1 Avokado 

2,5 dl Kokosmelk

1 bit Ingefær 

4 ss Sitronsaft

Blandes sammen i en blender til kremet konsistens. Toppet med litt ekstra antioksidanter, nemlig kakaonibs og gojibær. 🙂

 

Deilig start på dagen.!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg