GODT NYTTÅR

SAMSUNG CSC

Happy happy new year! 😀

God morgen fra meg! Jeg håper du har hatt en flott start på det nye året. ♥ 

Jeg gir meg selv en god start med en av mine absolutt favorittfrokoster. Stekt egg med avokado og reker på en liten seng av salat.Yummy! Enkelt og så godt.

Med dette har jeg fått litt ekstra energi i kroppen og jeg er klar for en ny dag og nytt år!

SAMSUNG CSC
 

Takk for at dere har fulgt meg i 2015, og jeg håper dere vil fortsette i 2016! Jeg skal gjøre mitt beste for at bloggåret 2016 bare vil bli bedre og bedre, og gi dere varierte oppskrifter og ny inspirasjon til en sunnere livsstil. ♥ 

 

 

 

 

#frokost#nyttår#reker#avokado#lavkarbo#sunt#frokost#helse#kosthol#mat#ernæring
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg