Julaften 2015

 

For en dag i går dere! ♥ Jeg håper alle våknet med et smil om munnen etter en fantastisk feiring! 😀

Heldige meg som fikk dele kvelden med begge tantebarna mine, bestemor, morfar, storesøster og mamma & pappa.! V i hadde en veldig koselig kveld med masse liv og latter.

Mer latter skulle det bli når nissen kom på besøk, må si han var litt rusten i jobben, hehehe, men det er over 20 år siden sist han var innom. ;D 

 

* Our pretty table *

* Er man matblogger må man vist trå til på julften også;) * 

* No moore words needed *

                                                                                                    * De flotte besteforeldrene mine *

* Mine herlige to små * ♥

Tradisjonell riskrem, nam! 😀

 

Åpning av pakker bruker vi alltid lang tid på, men i år ble rekorden slått! Vi glemte å se på klokken når vi startet, men tipper det var fra rundt halv åtte til over tolv! Hjelpes!

Tusen takk til alle dere som jeg fikk julegave av! You guys are crazy!! … Jeg fikk så utrolig mye flott! 😀 

1. juledagsfrokosten er fortert, så nå er vi i gang med runde nummer to, til familiebesøk i ettermiddag.

Ønsker dere alle en fin første juledag. ♥ 

#julaften#jul2015#jul#familie
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg