#denfølelsen

SAMSUNG CSC

God dag alle dere fine lesere! Takk for at dere titter innom bloggen min, det setter jeg utrolig stor pris på !♥

I går hadde jeg min siste skriftlige eksamen. Utrolig deilig å være ferdig! 😀

#denfølelsen når man føler man har levert bra! Jeg vet jo ikke hvordan det gikk før jeg får den tilbake, men innsatsen skal det ikke sies noe på! Jeg gjorde mitt beste og det er det viktigste!

 

SAMSUNG CSC

Som dere vet har jeg ME, og dagene går naturligvis litt opp og ned… Jeg er faktisk stolt over meg selv, over at har gjort det så bra på skolen, og kun har 1 time fravær hitil i år! 😀

MEEN nå kjenner jeg at jeg er sliten! I tilegg har jeg blitt så utrolig forskjølet. Huff,- ikke lett når det går fra 10 grader til -10 på et par dager.

Heldigvis er det bare to dager igjen av skoleåret. Det skal bli så vanvittig deilig med litt ferie!

 

Nå prøver jeg å få i meg litt ekstra antioksidanter og sunne fettsyrer. Satser på at jeg blir bedre snart. Det skjer mye de siste dagene før jul, blandt annet flere julebord og utdrikkningslag.- Så jeg må bare bli kvttt det jeg brygger på!

Ønsker dere alle en fin dag! ♥

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg