2. Søndag i advent

“Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede
De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede”

God søndagskveld til dere! ♥

Jeg håper dere har hatt en fin helg!… Min helg har gått i ett, med julemarked i går etterfulgt av julekonsert på kvelden på Oslofjord Convention Center.

Før konserten var jeg innom på middag hos kusinen min og mannen hennes. Veldig koselig å være litt sammen med de igjen, det går så alt for lang tid mellom hver gang!

Konserten var en fantastisk opplevelse. Var en ikke i julestemning fra før, så kom en ihvertfall i det nå! En utrolig vakker konsert, med vanvittig flinke musikere og solister…

 


 

Jeg har hatt en veldig fin helg, men nå sitter jeg her med en liten klump i magen om at helgen har gått så fort. – Jeg som skulle sitte å lese hele helgen! Blæ! Jaja, kjenner på meg at det blir en laaang kveld /natt ihvertfall. Wish me good luck! ♥

#søndagiadvent#julestemning#julelys#smoothie#smoothiebowl
4 kommentarer
    1. Hei!
      Så gøy og plutselig ramle over bloggen din!
      Har tilnærmet strippa kosten for karbohydrater siden oktober. Eller, strippet blir feil og si, da jeg prøver og ligge på mellom 10-15 g maks daglig. (Prøver og gå ned i vekt, først og fremst)
      Så her kan jeg nok hente masse inspirasjon i alle oppskriftene dine! Herlig 😄
      Håper ellers alt er bra med deg, Maria!
      Vet ikke om du husker meg, men vi gikk i samme klasse på Lier vgs, Design og håndverk.
      Hilsen Therese Marie

    2. Therese Marie: Hei Therese! Selvfølgelig husker jeg deg! 😀 så hyggelig å brått høre fra deg! Tenk at det faktisk er 8 år siden sist! Wææ, tiden flyr!

      Her står alt bra til. Håper alt er bra med deg også!
      Håper du finner masse inspirasjon på bloggen:D

      Husk at det er viktig med et sunt og næringsrikt kosthold, ikke bare kutte ut matvarer og være på en “diett”, men finne en balanse man kan leve med over tid, altså en livsstilsendring! 😉

      Klem fra meg!:*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg