It´s allways time for smoothie

GRØNN SMOOTHIE

1 Avokado

Saften av 1 lime

2,2 dl Kokosmelk

Bland sammen i en blender til kremet konsistens.

TOPPING

Oppkuttet mango

Hampfrø

 

Gjett hvem som slo på stortromma i dag og kom seg av gårde og var på senteret 07.00? Jo det var meg! Haha ;D

Jeg fikk faktisk tak i flere godbiter til fantastiske priser! 😀 Veldig fornøyd med det, og nå kan jeg krysse av enda flere julegaver på listen min,Wee!

Det er så deilig med alt som er gjort!

De siste dagene har gått med til skole, pugging og øving til praksisprøve. Jeg koser meg på skolen og syntes det er veldig gøy, men herlighet så mye “random” vi må kunne. Det siste nye er at vi har begynt med lakkteknikk, altså neglelakk, og jeg skal love deg at det er lettere sagt enn gjort det også, hehe. I hvertfall for meg som aldri legger noe komplisert negleakk uansett…

Nå må jeg stikke hode i bøkene igjen. Skal ærlig innrømme at jeg tok et par timer på puta og sov litt etter shoppingen på morgenen i dag, så nå ligger jeg allerede et par timer et skjema ;)…

Ha en strålende dag dere!

#smoothie#grønnsmoothie#lavkarbo#kokosmelk#sukkerfri#melkefri#glutenfri
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg