Stemning


 

Våkne opp til et dekke av snø utenfor vinduskarmen! -Jeg gleder meg som et barn til jul! 😀 Gjett om jeg måtte sette på “When Christmas Comes To Town” på full guffe under frokost. 😀 (hihihi) Håoer dere har en fin start på dagen og uken ♥

 Lunsjen min i dag består av smoothie toppet med hjemmelaget frokostblanding.:

 Lunsjen min i dag består av smoothie toppet med hjemmelaget frokostblanding.:

SMOOTHIE

1 Avokado ( eller 2 små)

200 g Frosne bringebær

2 Eggehvitter ( elller 1-2 hele egg)

3 ss Fersk presset Sitron 

1ss Yaconsirup

1 ts Stevia

1,5 dl Vann

FREMGANGSMÅTE:

Bland alt sammen i en blender til kremet konsitens.

Topp gjerne med hjemmelaget frokostblanding og gojibær! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg