NØTTEGRØT


 

God mandag!♥ Er dere klare for en ny uke ? ..

I skrivende stund sitter jeg å koser meg med varm grøt, mens jeg prøver å få oversikten over ukens gjøremål.. På mandager prøver jeg å planlegge uken så godt jeg, så jeg er sikker på at jeg får gjort alt jeg må uten masse stress. 

 

NØTTEGRØT:

1,5 dl Mandler

1 dl Pecannøtter

1 Egg

3 ss Kokosmelk

1 ts Yaconsirup

3-4 Stevia vaniljedråper

1/2 ts Kanel

1 klype Himalayasalt

 

Fremgangsmåte:

Ha alt sammen i en blender og kjør sammen til en jevn konsistens. Ha blandingen over i en kasserolle og varm opp.

Server grøten varm, gjerne med bær og melk.

 

Håper dere har en fin start på uken!♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg