Mål for November


 

Tenk at vi allerede er i november og det kun er en noen uker til desember og julemåneden! Jeg sitter å venter på at snøen skal komme dalende ned, men med 12 grader ute lar den nok seg vente litt…

1. Følge opp skolen! – Lese og øve på praksisfagene så jeg kan ta ferie i midten av desember med god samvittighet.

2. Blir ferdig med alle julegavene i novemer. – Jeg er allerede godt på vei! 😀 Det er så deilig å slippe det stresset i desmeber, samtidig som det er godt for bankkontoen å fordele kostnadene. Jeg har rett og slett ikke råd til å gi de gavne jeg vil gi hvis jeg ikke starter litt tidlig.

3. Blogge! – Her skal det blogges og jeg skal prøve ut og teste mange nye oppskrifter som jeg skal dele med dere.

4. Rydde. – Jeg har så mange ting jeg ikke trenger! Det er så mye kær, pynteting, assesoarer jeg ikke bruker som bare blir liggende å tar opp plass. Dette skal vekk!

5.Legge meg tidilig!- De siste ukene har klokken gjerne blitt 02.00 før hodet har nærmet seg puten. Ikke bra!

6. Være mer ute!- Jeg savner å være mer ute i frisk luft! Det å gå en tur i skogen f.eks gir så mye energi! 

7. Spise næringstett smoothie hver dag. – Da får jeg i meg ekstra med antioksidanter, vitaminer og mineraler som kroppen har ekstra godt av i vinterhalvåret. Dette fører meg over på dagens oppskrift:

Du trenger:

2 dl Yoghurt

250 g Frosne jordbær

1/2 Mango

Noen dråper presset sitron

Evt litt vann

Tileggs ingredienser

1 ts Lechitin

1  ts Ricebran

2-3 Dråper stevia

Bland sammen i en blender til kremet konsistens. Topp til slutt med tørket og ferske bær.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg