OPPSKRIFT: PROTEINBITER


 

I går fikk jeg endelig laget fryste proteinbiter igjen. Det er så utrolig godt og raskt å slenge sammen. Jeg satt de i fryseren over natten og var derfor perfekt til dessert etter frokost.

Opprinellig oppskrift kan du se her, denne gangen lagde jeg en litt annen smak. Begge deler smaker like godt etter min mening:)

Du trenger:

2 scops Moccaproteinpulver

100g kokosmel light

1 ss sukrinmelis

3-4 dråper dråper sjokoladestevia eller karamell

2 ss cocosa ( kokosfett)

Fremgangsmåte

Ha de tørre ingrediensene i en bolle sammen med smeltet avkjølt cocosa og bland sammen med en stavmikser. Spe med litt og litt melk om gangen til du har en glatt røre.

Tilsett litt mer søtning hvis du vil.

Hell over i former og sett i fryseren til det har stivnet. Jeg lagde det på kvelden og satte det over natta.

Nyt og kos deg! ♥

#proteinbiter#saftigeproteinbiter#frysteproteinbiter#protein#sunt#mat#helse#kosthold#ernæring
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg