OPPSKRIFT: RASK SUNNE SNACKS

Hei og hopp alle sammen!

Beklager litt dårlig blogging i det siste, men nå er jeg tilbake 🙂

 

Om sommeren kan det fort bli lett å ty til raske løsninger på matfronten som ikke alltid er så sunne.

Her skal jeg gi dere tre enkle tips som lages i en fei.

1. Smoothie

Her er det mange muligheter. Denne er med

Yoghurt

Agurk

Melon

Kiwi

Isbiter

2. Gulrotstaver med guacomole

Til Guacomolen trenger du

Avokado

Presset sitron

Fin halket hvitløk

Fin hakket chilli

Salt

Pepper

3. Fat med friske bær

Dette er veldig populært når jeg har gjester, er som regel dette som forsvinner først.

Moreller

Jordbær

Blåbær

Bringebær

 

Her kan du bruke andre type bær og frukt også.

Håper du blir inspirert til å spise sunn snacks i ferien.:)

Men man skal ikke glemme at det er lov å kose seg. Alt med måte!

 

I helgen feiret vi Morfar som ble 90 år i begynnelsen av måneden med hele etterslekten på borti mot 100 stk(!!)og i tilegg fylte bestemor 87 på lørdag.

Jeg lagde flere kaker i helgen, men disse var ikke av den sunne sorten, men jeg jobber med å lage et par sunne varianter jeg skal dele med dere etterhvert.:-)

 

Håper dere har en fin start på uken! Vi snakkes

8 kommentarer
    1. Super duper blogg du har 🙂 masse fine bilder og innlegg 🙂 hva er dine beste treningstips? Kan du lage mer av sunn oppskrifter til mat (lunsj og middag)? Hvorfor blogger du? Hadde vært koselig om du tok en tur innom min blogg 🙂 ha en fin dag videre 🙂

    2. Nam, alt så utrolig godt ut ! Fikk veldig lyst til å lage meg en skål med masse frukt i masse fine farger hvertfall. Ta gjerne en titt innom min blogg også 🙂 Ønsker deg en flott start på den nye uken.

    3. Navn: Hei!
      Takk for det!
      Kan gjerne legge ut flere oppskrifter på lunsj og middag!:)
      Mitt beste treningstips, gå en tur med raske gang hver dag på 30 minutter, da holder man hele kroppen i gang samt at man får opp pulsen , intervaller 1-2 ganger i uken er kjempe fint.
      Lett styrke på kjernemeuklaturen er også veldig fint, det er noe alle kan gjøre hjemme i stua.:)
      Jeg kan lage et utfyllende innlegg om dette.
      Tar gjerne en tur innom bloggen din.
      Ha en fin dag videre:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg