OPPSKRIFT:SUPERCLEANSE

Forige uke startet jeg opp med en supercleanse “kur” for å rense kroppen.

Som Jeg holdt på med i seks dager.

 

Første dagen gikk veldig fint, men dag nummer to og tre var litt verre. Jeg kjente meg tung i hode og sulten på noe ordentlig mat.

Allerede på dag fire kjente jeg meg bedre igjen, hode var klarere, jeg hadde ikke lyst på noe søtt (!!) og jeg hadde faktisk mer energi.

Dag fem og seks ble det bare bedre, og jeg følte meg “ren” innvendig.:)

 

Som jeg har skrevet tidligere. Så spise jeg underveis. Men jeg holdt meg til mest smoothies med hovedsaklig grønnsaker, noe frukt ,bær og supermat.

 

I tilegg spiste jeg masse bær noe grønnsaker og noe frukt.

 

Jeg startet hver dag med et stort glass med saften fra en halv sitron.

Sitrus hjelper mot søtsug også, så det kan annbefales å starte dagen med.

 

Etter to dager spesielt forige dagen med masse mat er jeg klar for noen dager til på samme måte. 🙂

Du trenger

 

1/4 Agurk

Salatblader

1/4 Squash

1/3 Gul paprika

1/3 Grønn paprika

1/2 Sitron

1 Ingefærbit

Vann

1 ts Purleygreens Max

1 ss Hampprotein

1 ss knuste linfrø

1 neve frosne bær

Topping

2 ts Raw kakaopulver

Noen mandler

 

Bland sammen i en bleder, og ha i vann til passe konsistens.

Topp med kakaopulver og mandler.

4 kommentarer
    1. Marthe Dybdahl: Hei! Så hyggelig med kommentar:)

      Jeg tror som leser at det er lett å kjenne på litt dårlig selvtillit hvis man skal sammenligne seg med topp bloggere. Noe jeg syntes blir veldig dumt, det er viktig å ikke sammenligne seg med andre.

      MEN jeg syntes det kan bli for mye fokus på utseende, klær og trening…
      Derfor er det ekstra viktig å ta en blogg for hva det er, nemlig en blogg! – hvor den perfekte siden + litt til vises..

      Håper dette var et greit svar! Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg