17 mai :-)

God dag! Håper dere alle hadde en fantastisk dag i går!

Jeg hadde en kjempe flott dag, med ganske mye energi, så det er jeg veldig takknemmelig for.:-)

Startet dagen med “champagnefrokost ” hos Tabita ei vennine. Hun hadde laget så mye godt ,sunnere pannekaker, eggerøre, rundstykker og satt frem yoghurter, frosnebær og friske bær, juice og masse annet godt. Mitt bidrag var lys og mørk sjokolade og jordbær.

Vi spratt champagne og koste og skikkelig, og etterpå dro vi avgårde til byen for å så på toget. Skikkelig stemmning!

Jeg må spørre hun etter oppskrift på pannekakene så jeg kan dele den med dere 🙂

Vi hadde bedt 12 gjester til mamma og pappa etter toget, og da var det jeg som stod for maten.

Selvom jeg ikke alltid tåler all maten jeg lager selv så syntes jeg det er gøy å lage mat. I går serverte jeg en salat med skalldyr med foccacia brød og dressing ved siden av. Til kakebordet ble det Pavlova, gulrotkake og brownies.

 

På ettemiddagen dro jeg avgårde på grilling noen timer, før jeg tok kvelden så ikke alt for sent:)

Jeg Syntes det var hyggelig å servere noe jeg kunne spise noe av, og sjømat er noe jeg tåler godt.:)

Jeg kjenner på kroppen at det ble en lang dag i går, og ikke minst litt alkohol! Jeg drikker så å si aldri, så både alkoholen og sukkeret i den merkes godt,men alltid koselig på 17mai med familie,venner godt mat og masse liv:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg