SUPERCLEANSE 2015

Jeg var så heldig å bli bedt på supercleansekurs med john opsal l supernature på torsdag.

Det var veldig inspirerende og lærerrikt.

Han snakket om det å rense kroppen fra alle forgiftninger vi får i oss ubevist i hverdagen, og hvordan dette påvirker helsen vår fysisk og psykisk. Hvordan det å. være ” forgiftet” kan gjøre oss syke.

John forklarte hva Detox egentlig betyr, hva det vil si å enten faste helt eller rense kroppen.

Han forklarte på en enkel måte så det er lett å forstå. Han oppfordret oss også til å kjenne på vår egen kropp hva som er best for oss.

Kosthold er induviduelt, men det er viktig å få i seg ren næringsrik mat.

Vi ble møtt med deilig snacks og en balanse Te som var super god.

John demonstrerte hvordan vi kan lage ultimate smoothies hjemme.

Her både med søt mango og hot chilli. Kompinasjon ble nydelig. Han hadde også i blandt annet erteprotein(som er min favoritt) , cocosa og hvetegress.

Hvis man ikke er så glad i de grønne smakene er oppskriftene ovenfor perfekte.

Vi fikk serverte smoothies i pausen , mens vi kunne mingle med de andre.

 

Jeg har blitt så vandt til smakene at jeg som regel bare bruker vann;) men i dag måtte jeg prøve Spicy Mango

Jeg fikk møte flere bloggere og vi fikk sammen tid med John etter eventet. Der kunne vi stille sprøsmål og snakke med han, og det ble blandt annet snakk om ME, mage/tarm og innmat.

Søte Helene som ga meg noen av bildene fra eventet, ettersom kamaret mitt klikket underveis. Kjempe koselig å møte jenta bak heleneragnhild.no

Har du mulighet til å dra på et Supercleansekurs kan det annbefales!:)

Takk Supernature for en flott kveld ! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg