STYKEDRÅPER

Forelsket meg helt i de to sidene er??Elsker når jeg kommer over ny inspirasjon til forfriskende og deilige smoothier og drikker:)

Dette er fra bladet ‘Det nye’, et blad masse god inspirasjon om alt fra sunt kosthold til trening og skjønnhet.

Nå vil jeg komme med et godt tilbud til dere

Nå får dere 5 utgaver av Det Nye + stor toalettmappe fra Lulu?s for kun kr 199 (+ porto kr 49 for gaven).

Toalettmappen kommer i den nydelige fargen Iris og er i en perfekt størrelse for både reising eller å ha på badehyllen.

 

Dere kan lese mer om tilbudet Her

Startet dagen med en god dose vitaminer da jeg prøvde meg på hotte antioksidanter, den smakte kjempe godt. Kanskje det blir en ny favoritt(?) Må teste ut de andre oppskriftene også. Mye mulig det blir en smoothie til lunsj;)

 

Ønsker dere alle en fin dag! Mange som har vinterferie(?)

 

 

 

 

 

Annonse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg