MUST HAVES OG JULEGAVE TIPS

Skal ærlig innrømme at jeg har en del i i skap og skuffer på kjøkkenet. Men er ikke alt som blir like flittig brukt, men har flere ting jeg bruker hver dag som jeg absolutt ikke klarer meg uten. Tenkte jeg skulle tipse om noen litt nyttig utstyr og hva du kan bruke de til:)

Nederst kan du finne noen julegavetips til familien. Er ikke alltid like lett å finne ut hva man skal kjøpe, og ofte vanskligst til de nærmeste syntes jeg da.Kanskje du finner noe du selv kan sette på ønske listen din også. 

Håndmikser: Dette bruker jeg hver dag ,piske egg, blande rører osv. Ofte kan det bare være tungvint å dra frem en stor kjøkkenmaskin og da syntes jeg en håndmikser er genialt. Og elsker designet på denne. Ser litt eksklusiv ut. samtidig som den ikke er så alt for dyr. 

Stavmikser: En full komplett stavmikser med hakker osv. er et must for meg når jeg lager mat. Bruker ofte stavmikseren til å mose supper og grønnsaker. Kan brukes rett i kjelen.  Og hakkeren so følger med bruker jeg ofte til å hakke nøtter, det er flere hastigheter på den, så du kan male nøtter til mel, eller bare grov hakke. Rett og slett super:)



Pannekakepanne:
Det er ikke alltid så lett å få jevne pannekaker, så når jeg steker pannerkaker bruker egen panne til dette. Pannen er flatere enn vanlige panner og er non stick.

 

Gode kniver er også er must. Jeg vasker sjeldent dyre kniver i oppvaskmaskin. Dette burde vaskes for hånd.

Muffins skål: Denne er døds søt(hihi) Finnes i hvit og rød også, men jeg er en rosa jente;) Muffins skål som man kan både kan bake i ovnen med og servere i. Genialt:) Det går også fint å lage karamellpudding eller andre porsjons deserter , og den tåler også oppvaskmaskin!

“melke”flasker:Disse små flaskene Passer fint hvis man vil ha med seg hjemmelaget juice eller smoothies. Søte og praktiske. Elsker de.

Lurer du på hva du skal gi til familien i gave til jul i år? – Her har jeg samlet noen julegavetips så du kan få litt inspirasjon 🙂

Til Mamma: Slowcooker, som koker kjøtt og grønnsaker på lav varme over lengere tid. Hjelper moren din med middag i en hektisk hverdag. Legg kjøttet  i morningen og det er ferdig til middagstid:) Alle mødre elsker denne rett og slett! Den kan du finne her

Til Pappa: Hvis faren din er som faren min, lager aldri mat når mamma ikke er hjemme. Da går det i brødskiver. Så da vil denne brødristeren gjøre seg  

Den kan du finne her

Til Bestemor og Bestefar : Helt enkelt kaffe trakter:) finnes her

Til store søster: Hva med denne flotte rosa klokka? Finnes også i flere farger se her

Til lille søster: Hva med dette muffins stativet? sjekk det ut her

Til store bror: Hva med dette stativet til Ipaden?- finnes også i flere farger.Se utvalget  her

Til lille bror: Hva med dette tøffe bakesette? Sjekk det ut her

 

For enda flere tips og inspirasjon ta turen innom bakerenogkokken.no  Der kan du finne mye fint og nyttig til forskjellige prisklasser:)

Håper dere likte innlegget mitt:)

 

 

Dette innlegget er sponset

 

 

bakerernogkokken#kjøkken#kjøkkenutrtyr#julegavetips#julegave#stavmikser#pannekakepanne#mattips#pannekake#bakeform#klokke#slowcooker”brødrister#ipadholder#matblogg#utstyr
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg