MY TYPE OF MORNING COFFEE

Mye mulig at det er jeg som bare ikke har blitt voksen enda(?). Men kaffe smaker bare ikke godt ! hvertfall ikke varm, haha:P Derfor foretrekker jeg den kald med melk og andre godsaker :)Så tenkte jeg ville tipse om to enkle favoritter så det blir enkelt å få i seg kaffe om morningen!:)God start på dagen kaller jeg dette!:)

Simple coffee and milk:

 

Du trenger:

sterk kaffe

Valgri melk (jeg brukte mandelmelk)

Stevia vanilje dråper

Fremgangsmåte:

Hell ferdig traktet kald kaffe i isbitformer og sett i fryseren til de har stivnet. Hell melk i et glass med et par dråper vanilje stevia ,og trykk ut kaffe isbitene og ha i melken.vips Ferdig! Enklere blir det:)

Tips

-varier smak med sjokolade eller karamel stevia dråper

– lag ekstra sterk kaffe til isbitene for å få en skikkelig smak

– lag gjerne ekstra kaffe når du lager, så du kan ha i isbitformer, da har  du alltid har på lur. Så slipper du å vente når du har lyst på 😉

Sjokoladekaffe med sjokoladebiter

Du trenger:

Kaffe isbiter (lages som oppskriften over)

Walden farm sjokolade syrup ( eller annen 

Valgfri melk

Melkefri og sukkerfri Sjokolade hakket i store biter ( jeg brukte mørk sjokolade fra merket sukkerfritt)

Fremgansmåte:

Hell sjokolade syrup rundt i glasset og ha hakket sjokolade. Sett i fryseren i en halv time. Hell deretter i melk og ha i kaffe isbiter. Nam! Nydelig start på dagen!

Tips

-Varier med karamel syrup og hakket karamell

-Etter en halv time i fryseren ha mer sjokolade syrup i glasset og la det stivne før du tar i resten. For ektra sjokolade smak.

-for søtere( tviler på at det trengs ) ha sjokolade stevia dråper i

Nå skal jeg gå i gang med å lage noen deilige sjokolade fudge. Det er oppskrift onsdag og lille lørdag 😀 Så legger selvfølgelig ut oppskriften etterpå! Kos dere så lenge( gjerne med en iskaffe).

 

#iskaffe#melkefoodbenifitsfri#sukkerfri#glutenfri#mandelmelk#sjokolade#waldenfarm#oppskrift#proteinrik#godtno#matbloggsentralen#matprat#kriweb#suntoggodt#lowcarb#highprotein#lowfat#fitness#fitnessfood#healthy#healthysnack#sunnmat#rawfood#eatclean#sugarfree#dairyfree#

6 kommentarer
    1. naaaam!! ta deg gjerne en tur innom bloggen min for inspirasjon og DIY prosjekter, kommer mye spennende fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg